معرفی چسب دوقلو پترولاک

چسب دوقلو مات پترولاک محصولی دو جزئی بوده این محصول کاملا مناسب قطعات فلزی است. وزن این محصول 8 و 14 گرم و شامل دو جزو A و b بوده که پس مخلوط کردن آن زمان خشک شدن اولیه این محصول 2 دقیقه و بعد از 12 ساعت به سختی نهایی خود میرسد. قدرت چسبندگی این محصول 320 کیلوگرم در سانتی متر مربع و قابلیت تحمل گرما از منفی 30 درجه تا 135 درجه سانتی گراد را دارا است.

تا 14 بار قابلیت تحمل فشار را دارد. بدون بخارات شیمیایی و غیر سمی بوده و همچنین نارسانا و در مقابل آب و رطوبت مقاوم می باشد و برای عایق بندی الکتریکی نیز می توان استفاده کرد. این محصول قابل استفاده برای چسباندن تمامی متریال ها است. چسب پترولاک معروف به چسب فولاد، برای ترمیم ظروف چینی و سرامیکی و حتی شیشه ای می توان استفاده کرد. اتصال بدست آمده توسط چسب غیر قابل جدا شدن بوده و برای جدا سازی حتما باید آن را برید. مصرف بخصوص این محصول در خودرو هم می باشد. چسب دوقلو پترولاک در دو رنگ شفاف و مات در فروشگاه سایت صنایع شیمیایی پترولاک موجود است.

چسب-دوقلو-مات

چسب دوقلو مات

از چسـب‌های دوقلوی مات میتوان برای چسباندن شیشه، سرامیک، فلز، چوب و سایر اجسام استفاده کرد به غیر از پلاستیک های نرم که برای آن ها مناسب نیست، شما می توانید پس از مخلوط کردن چسـب دوقلوی مات با یکدیگر آن را در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد قرار داده و پس از گذشت ۱۰ دقیقه چسـب دوقلو مات گیرایی خود را به دست می آورد که بعد از گذشت دو ساعت این چسب کاملاً به قدرت می رسد و همچنین چسـب دوقلو مات در برابر حرارت نسبت به چسب دوقلوی شفاف از مقاومت بیشتری برخوردار هست.

موارد استفاده از چسـب دوقلو مات

چسب دوقلو مات پترولاک به صورت مجزا دو محصول با حجم متفاوت، چسب دوقلو 8 گرم مات پترولاک و چسب دوقلو 14 گرم مات پترولاک و در بسته های 20 عددی در سراسر کشور به مشتریان عزیز ارائه گردیده به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

  • استفاده برای ترمیم ظروف چینی
  • استفاده برای چسباندن شیشه و سرامیک
  • مورد استفاده در صنایع چوبی
  • مورد استفاده در صنایغ فلزی
  • بهترین انتخاب برای قطعات خودرو
  • بهترین انتخاب برای لوازم خانگی

چسب-دوقلو-مات

مشخصات چسب دوقلو مات

از قابلیت های چسب دو قلو مات پترولاک می توان به تراش پذیری، رزوه خوری، رنگ پذیری و خشک شدن در 2 دقیقه ای، اشاره کرد که این چسب را به بهترین انتخاب برای چسباندن، ترمیم و درزگیری انواع قطعات فلزی و غیر فلزی مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی و قطعات صنعتی به جز PP و PE تبدیل می کند.

  • استفاده آسان
  • تحمل حرارتی بالا
  • خشک شدن سریع
  • استحکام و سختی بالا
  • دمای کاربردی: ۲۵ درجه سانتی گراد
  • مقاومت حرارتی: ۹۰ درجه سانتی گراد
  • مقاومت عالی در برابر بنزین، روغن و حلال های هیدروکربنی

نتیجه: چسـب دوقلو مات پترولاک مناسب برای چسباندن سریع فلزلت، شیشه، چوب، پلاستیک، چینی، سرامیک، سنگ و … می باشد.

روش مصرف

ابتدا محل مورد نظر را از هر گونه چربی و گرد و غبار کاملا تمیز کنید. سپس پلمپ درب هر یک از تیوپ ها را با استفاده از پشت درب آن ها باز گرده و از مواد داخل هر دو تیوپ به مقدار کاملا مساوی به مدت یک دقیقه با یکدیگر به خوبی مخلوط نمایید. تا چسبی یکنواخت و بدون رگه بدست آید. شما می توانید آن را در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه مصرف کمید. همچنین می توانید جهت کنترل خشک شدن چسب، باقیمانده آن را روی محل مخلوط شده زیر نظر داشته باشید. بعد از اتمام کار و خشک شدن کامل قابلیت سمباده خوری و تراشکاری و رنگ پذیری را دارد. توجه داشته باشید به مدت زمان 2 دقیقه ای چسب خشک می شود و باید سریعا استفاده نمایید. بعد از چسباندن 12 ساعت خشک کامل آن طول می کشد.

ویدیو معرفی برند چسب دوقلو پترولاک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *