چسب دوقلو ضدآب

چسب دوقلو ضد آب

چسب دوقلو ضد آب یکی از چسب های ترکیبی میباشد که تشکیل شده از تیوپ های رزین و کاتالیزر است که سرعت عملکرد چسب را بالا می برد. چسب دوقلو می تواند اتصال های بسیار قوی را به هم متصل نماید که این یکی از قابلیت ها و ویژگی مهم چسب دوقلو هست. همانطور که می دانید نمایندگی چسب دوقلو معمولا این مدل چسب در دو نوع رنگی و شفاف به بازار عرضه می کنند. چسب دوقلو رنگی مقاومت و نیرو چسبندگی خوبی در برابر حرارت نسبت به چسب های شفاف دارند. این نوع چسب گزینه مناسبی برای چسباندن انواع فلزات، شیشه، سنگ و چینی می باشند. به همین دلیل با توجه به کیفیت و قدرت چسباندن ماندگاری بالای آن، در بازار امروزی نسبت به سایر چسب ها خواهان بیشتری دارند.

چسب دوقلو ضد آب نوعی چسب دوجزئی، بدون حلال، با سرعت خشک شدن بالا و بر پایه ی اپوکسی میباشد. قابل استفاده در زیر آب بوده، کاهش حجم ندارد و در برابر آب و انواع حلال ها مقاوم است.

کاربرد چسب دوقلو ضد آب

یکی از بهترین چسب های موجود و شناخته شده بازار، چسب دوقلو پترولاک هست که بیشترین مصرف را در کارگاه ها، مصارف خانگی، صنایع های مختلف صنعتی و دفاتر را دارد این چسب ها در برابر هرگونه مواد شیمیایی مقاوم بوده و در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به اسپری قابلیت خشک شدن را دارد. چسب دوقلو فشارقوی پترولاک دارای استحکام بالایی در خود است که از دسته برندهای برتر و شناخته شده در دسته بندی چسب های دو قلو می باشد. از کاربرد های دیگر چسب دوقلو ضدآب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چسباندن و تعمیر سطوحی مانند مرمر، شیشه، سرامیک، چینی، چرم و پلاستیک
  2. تعمیر وسایل خانگی
  3. چسباندن سطوح فلزی
  4. رسانای الکتریکی ندارد
چسب-دوقلو-شفاف

چسب دوقلو ضد آب

طریقه مصرف چسب دوقلو

برای استفاده از چسب دوقلوی ضد آب ابتدا سطوح مورد نظر باید خشک و تمیز و عاری از هرگونه گردو غبار و چربی باشند. از هر دو ماده به نسبت مساوی با هم مخلوط نمایید تا مایع یکدستی به دست آید، هر دو سطح مورد نظر را چسب بزنید تا سطوح هرچه سریعتر به هم بچسبند، سطوح را به مدت 7 الی 8 ساعت محکم و ثابت نگه دارید.

تاریخ مصرف: ۲۱ ماه پس از تولید، به شرطی که در بسته بندی اصلی و در جای خشک و دمای بین ۸ تا ۳۰ درجه نگهداری شود. ضمنا از یخ زدن آن جلوگیری شود.

ویژگی چسب دوقلو ضد آب

ویژگی برخی از چسب های پترولاک که امروزه توانسته طرفداران زیادی را جذب خود نماید، قابلیت سریع تر خشک شدن، رنگ پذیری بالا، قیمت مناسب، دوام بیشتر در برابر حرارت، چسباندن انواع سطوح فلزی و رقیق شده و مقاوم در برابر هر گونه مواد است. انواع چسب های 2قلو شامل چسب دوقلو مات و چسب دوقلو شفاف است. استفاده از چسب دوقلو ضد آب بیشترین فروش را در در بین چسب های دو قلو دارد زیرا چسب های مات و شفاف معمولا در 10 دقیقه اول می گیرند و پس از 2 ساعت به طور کامل خشک می شوند که اصولا پس از خشک شدن قابلیت رنگ پذیری خوبی هم دارند.

از دیگر ویژگی های چسب دوقلو ضدآب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده زیر آب
  • دوام و مقاومت برشی بالا
  • مقاوم در برابر حرارت و عوامل جوی
  • قابل رنگ آمیزی
  • پس از استفاده تغییر رنگ نمی دهد، ترک نمی خورد و هنگام خشک شدن کاهش حجم ندارد
  • مقاوم در برابر آب، مواد قلیایی و یا حلالهای اسیدی رقیق
  • سطوح به هم چسبانده شده بعد از ۲۴ ساعت قابل استفاده میباشند
  • مناسب جهت چسباندن و تعمیر سطوح مواد آلومینیومی، شیشهای، سرامیکی و چینی
  • تعمیر لوازم منزل، مبلمان و…
  • چسباندن سطوح فلزی
  • عایق الکتریکی

معرفی برند صنایع شیمیایی پترولاک

هشدار

چسب اضافی خشک نشده را می توان با حلال مناسب پاک کرد در صورت تماس با چشم ها و پوست باعث تحریک می شود در این هنگام باید چشم را با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه کنید. این محصول برای چسباندن تفلون، پلاستیک و پی وی سی مناسب نمی باشد. از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *